Honda HR-V II 2013 – zacięta stacyjka, zużyte klucze i pełna regeneracja. Tak to załatwiliśmy!

Czasem wszystko działa świetnie… aż pewnego dnia klucz przestaje się obracać w stacyjce, auto nie chce odpalić, a obudowa klucza ledwo trzyma się całości. Właśnie z taką sytuacją zgłosił się do nas właściciel Honda HR-V II generacji z 2013 roku, który znalazł naszą usługę naprawy stacyjek w internecie i postanowił działać zanim auto całkowicie odmówi posłuszeństwa.

Klient zorganizował demontaż stacyjki w swoim warsztacie w Elblągu, a potem przesłał ją do nas razem z dwoma kluczami. Prosił o naprawę mechanizmu, wymianę obudów i – jeśli się da – dorobienie grotów. Sprawdź naszą usługę: Naprawa stacyjki Honda HR-V II (2013–2021)

Co dokładnie się działo?

Z informacji od klienta wynikało, że:

  • klucz obracał się w stacyjce z dużym oporem,

  • czasami w ogóle nie dało się uruchomić zapłonu,

  • klucze miały zużyte groty i pęknięte obudowy,

  • oba były bez pilota – miały tylko transponder immobilisera.

Po rozpakowaniu przesyłki szybko się potwierdziło – stacyjka ledwo pracowała, wnętrze było mocno zabrudzone, a klucze wyglądały na mocno przeżyte.


Jak naprawiliśmy temat?

1. Pełna regeneracja stacyjki

Rozebraliśmy wkład na czynniki pierwsze. Co znaleźliśmy?

  • mnóstwo starego, zaschniętego smaru,
  • zużyte zapadki i osłabione sprężynki,
  • mechaniczne zużycie, które powodowało zacinanie.

Po dokładnym czyszczeniu i wymianie elementów zużywających się, dopasowaliśmy ułożenie zapadek do fabrycznego wzoru klucza. Po złożeniu wszystko działało gładko – klucz chodził lekko, bez przeskoków i z pełnym powrotem po przekręceniu na pozycję zapłonu.


2. Dorobienie grotów i nowe obudowy

Oryginalne groty były już na granicy używalności. Zamiast kopiować ich błędy, docięliśmy nowe groty na podstawie naprawionego mechanizmu stacyjki – to najlepszy sposób, by wszystko działało tak, jak powinno.

Do tego wykorzystaliśmy naszą maszynę Silca Futura – cyfrową wycinarkę o najwyższej precyzji. Dzięki niej nowe groty były identyczne z tym, co fabrycznie przewidziano dla tego modelu a co zatym idzie nadal działają w zamkach pojazdu.

 Przełożyliśmy transpondery z oryginalnych kluczy do nowych obudów.

Efekt? Dwa odnowione klucze, działające jak nowe, gotowe na kolejne lata pracy.


3. Test końcowy i wysyłka

Na koniec przetestowaliśmy wszystko jeszcze raz – klucze, stacyjkę, spasowanie. Wszystko działało perfekcyjnie.
Całość została zabezpieczona i wysłana z powrotem do Elbląga.

Klient opłacił usługę online – szybko i wygodnie przez BLIK.


Twoja Honda HR-V ma już dość blokującej się stacyjki?

Jeśli:

  • klucz nie obraca się jak dawniej,

  • obudowa pęka w dłoni,

  • a stacyjka chodzi coraz ciężej…

Działaj, zanim stacyjka zablokuje sie na dobre. My ogarniemy wszystko – od naprawy stacyjki, przez dorobienie grotów, po nowe obudowy i przekładki transponderów.

Zorganizuj demontaż u siebie, wyślij stacyjkę i klucze – a my zajmiemy się resztą. Masz pytania? Daj znać – wszystko wyjaśnimy i przeprowadzimy Cię przez cały proces.

Naprawa stacyjki Honda HR-V II 2013 - 2021 Naprawa stacyjki do auta Honda HR-V generacja II produkowanej od 2013 do 2021 roku. Stacyjkę należy zdemontować samodzielnie i dostarczyć do naszego serwisu, a my naprawimy ją w ciągu jednego dnia roboczego.
Cena
349,00 PLN
Dodaj do koszyka

Dlaczego klienci wybierają nas?

  • naprawiamy stacyjki – zamiast wymieniać na nowe,
  • dorabiamy groty na podstawie mechanizmu, nie starego klucza,
  • wymieniamy obudowy i przeprowadzamy bezpieczne przekładki transponderów i pilotów,
  • używamy sprzętu klasy premium – Silca Futura,
  • obsługujemy zdalnie klientów z całej Polski,
  • doradzamy na każdym etapie – bez stresu i zbędnych formalności.

Zobacz, jak pracujemy

Chcesz podejrzeć, jak wygląda naprawa stacyjki i renowacja kluczy? Na naszym kanale YouTube znajdziesz materiał wideo pokazujący cały proces:


Produkty i usługi powiązane
Powiązane wpisy