Honda Accord VII 2.0 VTEC (2008) – naprawa stacyjki i renowacja kluczy z pilotem i sztywnym grotem

Honda Accord VII to model, który bardzo dobrze się starzeje – szczególnie w wersji z niezawodnym silnikiem 2.0 VTEC. Komfort, jakość wykonania i solidność – wszystko to sprawia, że wielu kierowców do dziś nie zamieniłoby tego auta na nowsze. Ale nawet w najlepszym samochodzie z czasem zużywają się mechaniczne elementy – tak jak w tym przypadku: zablokowała się stacyjka, a klucze zaczęły się zacinać.

Klient, który zgłosił się do nas z tym problemem, korzystał z dwóch oryginalnych kluczy z pilotem i immobilizerem, ale – co istotne – były to klucze z klasycznym, nierozkładanym grotem, nie w formie scyzoryka. Po znalezieniu naszej usługi online, zdecydował się wysłać do nas wkład stacyjki oraz oba klucze do kompleksowej regeneracji. Zobacz usługę: Naprawa stacyjki Honda Accord VII (2002–2008)

Co dostaliśmy do serwisu?

  • Stacyjka – zacinała się, klucz często nie chciał się obrócić lub wrócić do pozycji po zapłonie.
  • Dwa klucze z pilotem i transponderem, ale ze sztywnym grotem – obudowy popękane, przyciski zużyte, groty wytarte.

Jak przebiegała naprawa?

1. Regeneracja stacyjki – od środka

Po rozbiórce wkładu stacyjki szybko zidentyfikowaliśmy przyczynę:

  • zużyte zapadki nie wracały do swojej pozycji,
  • mechanizm był zanieczyszczony i wysuszony,
  • część sprężynek była osłabiona lub zerwana.

Przeprowadziliśmy pełen proces regeneracji:

  • czyszczenie i usuwanie opiłków,
  • wymiana zapadek i sprężynek,
  • precyzyjne dopasowanie mechanizmu,
  • testowanie po złożeniu.

Dzięki temu stacyjka działa teraz gładko, lekko i bez zacięć, jak w nowym aucie.


2. Nowe groty i obudowy do kluczy

Stare groty były mocno wyeksploatowane. Skopiowanie ich 1:1 nie miało sensu – dlatego:

  • docięliśmy nowe groty na podstawie zapadek wkładu stacyjki,
  • wykorzystaliśmy maszynę Silca Futura – do komputerowego cięcia,
  • efekt? Nowy klucz pasuje idealnie również do zamków, bez żadnych luzów czy przeskoków.

Obudowy zostały wymienione na nowe – z zachowaniem stylu klucza ze stałym grotem i miejscem na elektronikę i transponder.
Przełożyliśmy:

  • elektronikę pilota (przyciski + płytkę),
  • wymieniliśmy baterie na nowe,
  • transponder immobilisera,
  • wszystko spasowaliśmy i złożyliśmy jak fabrycznie.

3. Test i wysyłka

Po zakończonej naprawie przetestowaliśmy cały zestaw:

  • stacyjka – działa bez oporu,
  • klucze – obracają się lekko,
  • immobiliser – poprawnie rozpoznaje transponder,
  • przyciski pilota – działają bez zarzutu.

Całość została solidnie zapakowana i odesłana do klienta, gotowa do zamontowania w aucie. Klient opłacił usługę online – szybko, bez problemu.


Zobacz, jak wygląda cały proces

Na naszym kanale YouTube możesz zobaczyć, jak wygląda taka naprawa od A do Z – z bliska, bez tajemnic:


Dlaczego warto skorzystać z naszej usługi?

  • regenerujemy oryginalne stacyjki – nie wymieniamy „na ślepo”
  • dorabiamy groty na podstawie stacyjki – nie zużytego klucza,
  • przeprowadzamy kompleksową renowację kluczy – bez potrzeby kodowania,
  • pracujemy na sprzęcie premium (Silca Futura),
  • obsługujemy całą Polskę – wystarczy wysłać zestaw do nas.

Masz podobny problem w swojej Hondzie Accord VII?

Stacyjka się zacina? Klucze mają pęknięte obudowy, przyciski nie działają, a grot ledwo wchodzi do zamka? Wyślij stacyjkę i klucze do nas – naprawimy, dorobimy, odświeżymy. Masz pytania? Skontaktuj się z nami – chętnie wszystko wyjaśnimy i doradzimy, jak przygotować przesyłkę.

Naprawa stacyjki Honda Accord VII 2002 - 2008 Naprawa stacyjki do auta Honda Accord generacji VII produkowanej od 2002 do 2008 roku. Stacyjkę należy zdemontować samodzielnie i dostarczyć do naszego serwisu, a my naprawimy ją w ciągu jednego dnia roboczego.
Cena
349,00 PLN
Dodaj do koszyka

Produkty i usługi powiązane
Powiązane wpisy